Bezpečnost areálů zvýší pochůzkový systém

Bezpečnost areálů zvýší pochůzkový systém

Fyzická ostraha areálů je nyní mnohem dokonalejší, vyspělejší a hlavně efektivnější. Na této stránce se dozvíte, jak k tomu přispívá pochůzkový systém.

Co je fyzická ostraha objektů?


Fyzická ostraha areálů je realizována především pravidelnou dohledovou činností strážných, kteří vykonávají aktivní bezpečnostní pochůzky přímo v objektu. Takových hlídačů může být i více – v závislosti na rozloze areálu. Efektivní pochůzkový systém a vzájemná komunikace zvyšuje účinnost ostrahy. V práci může hlídačům pomáhat také vycvičený služební pes. Fyzická ostraha se užívá zejména u větších firemních areálů, parkovišť, skladů a rozlehlých veřejných či soukromých objektů.

Každý strážný splňuje takové odborné i fyzické podmínky, aby byl schopen okamžitě řešit krizové situace, předcházet ničení majetku, krádežím a vniknutí na hlídaný pozemek. A v případě spáchání trestného činu umí odborně zajistit pachatele nebo místo činu do příjezdu Policie ČR. Fyzická ostraha je výbornou a účinnou prevencí před pácháním přestupků a trestné činnosti. Sama přítomnost uniformovaných pracovníků v areálu bývá dostatečným varováním a výstrahou pro případné narušitele.

JAK FUNGUJE MODERNÍ POCHŮZKOVÝ SYSTÉM?

Pro pochůzky je v každém konkrétním prostředí vytvořen předem domluvený scénář – plán pravidelných a nepravidelných pochůzek. Strážní tedy mají určeno, kdy a která místa musí kontrolovat. V moderním systému pochůzek jsou tato místa označena identifikačními čipy. Tento čip bezkontaktně zaznamená, když strážný tímto místem projde. Získaná data jsou okamžitě odesílána prostřednictvím GPRS na server, kde je informace o datu a času načtení kontrolního místa porovnávaná s plánem pochůzek. Je možné tak na dálku kontrolovat, jak a kde se hlídka aktuálně pohybuje. Pokud systém zjistí nesoulad s vytvořeným plánem pochůzek, okamžitě upozorní kontaktní osoby e-mailem či prostřednictvím SMS.

JAKÉ JSOU DALŠÍ MOŽNOSTI OSTRAHY?

Obecně platí, že ostraha se upravuje na míru konkrétním přáním klientů a střeženému prostoru. Lze tak sjednat ostrahu nepřetržitě, nebo jen v určenou dobu, např. jen v noci, v konkrétní hodiny nebo formou kontroly nepravidelných mobilních hlídek. Vedle fyzické ostrahy mohou být pro zvýšení bezpečnosti a přehledu o dění v areálu instalovány zabezpečovací systémy, jako jsou kamery, pohybová čidla, požární hlásiče atd. Tyto systémy lze také napojit na pult centralizované ochrany či vzdálené monitorovací centrum. Celkový přehled a evidenci osob i vozidel lze zvýšit také využitím vrátných a recepčních služeb.

 

4 komentáře

  1. Dobrý den, máte to velice dobře propracované. Pešout Fr. z Benešova.

    Odpovědět
    1. Dobrý den, děkujeme Vám za pochvalu.

      D.I.SEVEN SERVICE

      Odpovědět
  2. Dobry den. Mel bych zajem u vas pracovat jako straznik ostrahy v praze na smlouvu a na plni uvazek. Sem v castecnem invalidnim duchodu a tez cerifikat a 19 let praxi a chtel bychse zeptat mata i ubytovnu a co se za obekty hlida a od kolikas tam dela a jake ssou podminky. A chtel bych se zeptat na viplatni termin kdy se posila na ucet. Jenom abych vedel dopredu dekuji moc pan josef grobar.

    Odpovědět
    1. Dobrý den,
      prosím zašlete svůj dotaz na kariera@diseven.cz.

      Všechny potřebné informace a aktuální nabídku volných míst naleznete na https://www.diseven.cz/volna-mista/.

      D.I.SEVEN SERVICE

      Odpovědět

Zanechat komentář

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...