Jak si vybrat bezpečnostní agenturu

bezpecnostni sluzby

Jak si vybrat bezpečnostní agenturu

Zajímá Vás, jaká jsou základní kritéria pro výběr té správné bezpečnostní agentury? Shrnuli jsme pro Vás několik tipů, na co při této volbě rozhodně nezapomenout.

Dnešní doba přeje internetu! Každá seriózní agentura má své webové stránky, kde naleznete řadu užitečných informací. Při procházení webů jednotlivých agentur je určitou známkou kvality přehlednost a ucelenost stránek. Zde byste se měli dozvědět všechny podstatné informace. Konkrétně se zaměřte na to, zda Vámi vybraná agentura nabízí následující informace:

  • Přehledný popis sortimentu služeb – z nabídky služeb bezpečnostní agentury by mělo být jasné, zda Vám tato agentura může poskytnout právě takové služby, o které máte zájem. V dnešní době větší agentury vedle bezpečnostních služeb nabízejí také úklidové služby, správu budov, údržbu zeleně, pořadatelské služby aj. Pro firmy s více než 25 zaměstnanci je výhodná také možnost odebírat služby v rámci náhradního plnění.
  • Garance kvality a certifikáty jakosti služeb – na stránkách některých agentur lze nalézt sekci, kde jsou zveřejněny certifikáty osvědčující kvalitu poskytovaných služeb (např. ISO a jiné standardy).
  • Informace o firmě – každá společnost by měla na svých stránkách uvést základní data o své existenci (obvykle sekce „O nás“). Můžete se zde dočíst, kdy byla agentura založena, jak dlouho poskytuje dané služby, kolik má zaměstnanců atd. Volba zavedené společnosti působící na trhu delší dobu je přitom sázka na jistotu.
  • Reference spokojených zákazníků – signálem osvědčujícím zkušenosti a profesionalitu agentury jsou zveřejněné reference (často v podobě loga firem), komu agentura své služby aktuálně poskytuje. Čím známější a větší klienty uvidíte, tím věrohodnější agenturu máte před sebou.
  • Trestní bezúhonnost zaměstnanců – jedním ze základních pravidel pro zaměstnance bezpečnostních agentur je trestní bezúhonnost zaměstnanců. Proto by informace o prověření pracovníků měla být jednou z prvních, kterou na stránkách uvidíte.

Vedle internetu je nejlepší referencí doporučení někoho, kdo má s danou agenturou dobré zkušenosti. Měli byste slyšet zejména o individuálním a vstřícném přístupu k zákazníkovi, cílem agentury by vždy mělo být maximálně vyhovět požadavkům klienta, poskytnout co nejvíce informací, přizpůsobit služby jeho možnostem a najít optimální řešení.

Při komunikaci bezpečnostní agentury s klientem by mělo platit heslo „náš zákazník – náš pán“. Veškeré detaily spolupráce by měly být předem podrobně projednány. Nebojte se kdykoli zavolat a na všechno se zeptat. Cílem správné bezpečnostní agentury je Vaše spokojenost, tedy zajištění podpůrných služeb dle Vašich představ.

7 důvodů proč si vybrat D.I.SEVEN SERVICE

  • Vaše potřeby jsou na prvním místě. Důkladně vyhodnocujeme situaci klienta a navrhujeme řešení na míru.
  • Vy stanovujete požadavky a my zajišťujeme perfektní služby. Navíc získáte nepřetržitou zákaznickou podporu.
  • Používáme moderní technologie. Active Track, PCO, Videofied a další elektronické zabezpečovací systémy. Spolu s kombinací fyzické ostrahy a mechanických zábran.
  • Máme profesionálně proškolené zaměstnance. Žádná technologie nenahradí kvalitně proškolený personál. O Vaše pohodlí se stará více než 2057 zaměstnanců.
  • Profesionální úklid. Máme vlastní vybavení a jsme sehraný tým.
  • Dokonalý reporting pro Vás i manažera objektu. Díky Active Tracku vše v reálném čase.
  • Naši klienti. Jsme hrdí na to, že s námi klienti spolupracují dlouhodobě.
  • Důvěryhodný partner. Podporujeme potřebné částkou 5 600 000 Kč ročně. Chováme se ekologicky. Jednáme férově.

Zavolejte nám  +420 284 860 001 a sjednejte si schůzky. Naši obchodníci přijedou za Vámi.

Kontakty

Zanechat komentář

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...