Bezpečnostní agentura D.I.SEVEN SERVICE

Náhradní plnění 2021

Jak lze splnit náhradní plnění v roce 2021?

Kalkulačka je nyní aktuální pro rok 2020, jak Český statistický úřad oznámí průměrnou měsíční mzdu za I. až III. čtvrtletí roku 2020, bude aktuální pro rok 2021. Zde si můžete vypočítat odběr náhradního plnění pro aktuální rok – Kalkulačka náhradního plnění

Proč naše služby?

Díky odběru našich služeb splníte povinný podíl a získáte užitečné podpůrné služby vhodné pro společnost podnikající v jakémkoliv typu odvětví.

Náhradní plnění nabízí bezpečnostní agentura D.I. SEVEN SERVICE s.r.o. po celé ČR v rámci komplexních úklidových a bezpečnostních služebslužeb PCO. Dává tím svým zákazníkům možnost splnit si díky náhradnímu plnění zákonnou povinnost zaměstnavatelů s více než 25 zaměstnanci. V případě, že sami nezaměstnáváte potřebný počet zaměstnanců se zdravotním postižením, můžete tuto povinnost splnit odebráním výrobků nebo služeb od organizací zaměstnávajících více než 50 % zaměstnanců se zdravotním postižením, např. od naší společnosti.

 

Více o náhradním plnění 2021 si přečtěte zde: https://www.disevenservice.cz/nahradni-plneni/nahradni-plneni-2021/

 

Elektronická vrátnice

Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích

Systém pro podporu fyzické ochrany objektu a majetku a fyzické ostrahy vstupů do objektu.

Elektronická vrátnice je unikátní informační systém, který digitalizuje papírovou podobu důležitých dokumentů a zpřehledňuje pracovní procesy na vrátnicích a recepcích.

  • elektronický evidenční systém provozu na vrátnici
  • autonomní systém nezávislý na systémech zákazníka
  • data jsou zabezpečena při přenosu i uložení

7 důvodů, proč využívat systém elektronické vrátnice

  • Digitalizace a využívání moderních technologií inovativní přístup k řízení společností
  • Budování značky, zatraktivnění image pro klienty a partnery
  • Kvalitnější péče o návštěvníky
  • Zvýšení efektivity práce a rychlejší odbavení na vrátnici/recepci
  • Lepší přehled a kontrola nad provozem na vrátnici či recepci v reálném čase
  • Bezpečně uložená data, přístup k systému kdykoli a odkudkoli
  • Konec zbytečného „papírování“ a skladování dokumentů

Jak funguje elektronická vrátnice?

Pracovník vrátnice či recepce provádí svoje standardní pracovní úkony za pomocí tabletu/chytrého telefonu v aplikaci elektronické vrátnice.

Díky intuitivnímu ovládání jednoduše zaznamená evidenci návštěv, předávání klíčů, mimořádné události nebo předání služby kolegovi.

  • Jednoduché ovládání
  • Možnost pořizování fotografií a přímého ukládání do systému
  • Přehled o provozu vrátnice/recepce na pár kliknutí
  • Rychlejší odbavení návštěvníků a vyřízení požadavků
  • Vyšší efektivita při plnění pracovních povinností

Více si přečtěte zde: https://www.diseven.cz/elektronicka-vratnice.html

Náhradní plnění 2020

Co je náhradní plnění a jak ho splnit v roce 2020?

Pokud zaměstnáváte více než 25 zaměstnanců, ze zákona Vám vzniká povinnost zaměstnávat zdravotně postižené pracovníky (OZP), a to v povinném podílu 4% k celkovému počtu zaměstnanců. Pokud tedy zaměstnáváte právě 25 zaměstnanců, Vaší povinností je zaměstnat jednoho OZP pracovníka.

Objem poskytování služeb či výrobků pro náhradní plnění je od 1. 1. 2012 limitován. Poskytovatel může za 1 svou OZP nabízet služby či plnit zakázky max. do výše 36 násobku průměrné mzdy předchozího roku.

S ohledem na tento limit doporučujeme zabývat se náhradním plněním co nejdříve a zajistit si odběr služeb včas, dokud je objem poskytovaných služeb pro náhradní plnění 2020 možné čerpat.

Výpočet je nyní aktuální pro rok 2019 s průměrnou mzdou sumou 33 429 Kč. Přesný výpočet pro rok 2020 bude znám na konci roku 2020, kdy Český statistický úřad vyhlásí průměrnou měsíční mzdu za 1. až 3. čtvrtletí 2020.

Povinný podíl splníte odběrem služeb ve výši 7 násobku průměrné měsíční mzdy za I.-III. čtvrtletí 2020. Za rok 2020 byla průměrná měsíční mzda 33 429 Kč. Ke splnění povinného podílu za jednoho nezaměstnaného OZP tedy vaše firma odebere služby ve výši 7 x 33 429 Kč tedy 234 003,- Kč.

Díky odběru našich služeb splníte povinný podíl a získáte užitečné podpůrné služby vhodné pro společnost podnikající v jakémkoliv typu odvětví.

Výhody odebírání služeb

  • Podpora zaměstnávání OZP
  • Úspora na odvodech státu
  • Splnění zákonem stanovený povinný podíl OZP
  • Úspora času a peněz
  • Zisk užitečných služeb
  • O administraci se postaráme my
  • Vyhnutí se pokutě až 1.000.000 Kč

Pro odběratele je administrativa velmi jednoduchá. Podle zákona musí nahlásit do 15. února nadcházejícího roku na krajské pobočce Úřadu práce splnění povinného podílu.

bezpecnostni sluzby

Jak si vybrat bezpečnostní agenturu

Zajímá Vás, jaká jsou základní kritéria pro výběr té správné bezpečnostní agentury? Shrnuli jsme pro Vás několik tipů, na co při této volbě rozhodně nezapomenout.

Dnešní doba přeje internetu! Každá seriózní agentura má své webové stránky, kde naleznete řadu užitečných informací. Při procházení webů jednotlivých agentur je určitou známkou kvality přehlednost a ucelenost stránek. Zde byste se měli dozvědět všechny podstatné informace. Konkrétně se zaměřte na to, zda Vámi vybraná agentura nabízí následující informace:

  • Přehledný popis sortimentu služeb – z nabídky služeb bezpečnostní agentury by mělo být jasné, zda Vám tato agentura může poskytnout právě takové služby, o které máte zájem. V dnešní době větší agentury vedle bezpečnostních služeb nabízejí také úklidové služby, správu budov, údržbu zeleně, pořadatelské služby aj. Pro firmy s více než 25 zaměstnanci je výhodná také možnost odebírat služby v rámci náhradního plnění.
  • Garance kvality a certifikáty jakosti služeb – na stránkách některých agentur lze nalézt sekci, kde jsou zveřejněny certifikáty osvědčující kvalitu poskytovaných služeb (např. ISO a jiné standardy).
  • Informace o firmě – každá společnost by měla na svých stránkách uvést základní data o své existenci (obvykle sekce „O nás“). Můžete se zde dočíst, kdy byla agentura založena, jak dlouho poskytuje dané služby, kolik má zaměstnanců atd. Volba zavedené společnosti působící na trhu delší dobu je přitom sázka na jistotu.
  • Reference spokojených zákazníků – signálem osvědčujícím zkušenosti a profesionalitu agentury jsou zveřejněné reference (často v podobě loga firem), komu agentura své služby aktuálně poskytuje. Čím známější a větší klienty uvidíte, tím věrohodnější agenturu máte před sebou.
  • Trestní bezúhonnost zaměstnanců – jedním ze základních pravidel pro zaměstnance bezpečnostních agentur je trestní bezúhonnost zaměstnanců. Proto by informace o prověření pracovníků měla být jednou z prvních, kterou na stránkách uvidíte.

Vedle internetu je nejlepší referencí doporučení někoho, kdo má s danou agenturou dobré zkušenosti. Měli byste slyšet zejména o individuálním a vstřícném přístupu k zákazníkovi, cílem agentury by vždy mělo být maximálně vyhovět požadavkům klienta, poskytnout co nejvíce informací, přizpůsobit služby jeho možnostem a najít optimální řešení.

Při komunikaci bezpečnostní agentury s klientem by mělo platit heslo „náš zákazník – náš pán“. Veškeré detaily spolupráce by měly být předem podrobně projednány. Nebojte se kdykoli zavolat a na všechno se zeptat. Cílem správné bezpečnostní agentury je Vaše spokojenost, tedy zajištění podpůrných služeb dle Vašich představ.

7 důvodů proč si vybrat D.I.SEVEN SERVICE

  • Vaše potřeby jsou na prvním místě. Důkladně vyhodnocujeme situaci klienta a navrhujeme řešení na míru.
  • Vy stanovujete požadavky a my zajišťujeme perfektní služby. Navíc získáte nepřetržitou zákaznickou podporu.
  • Používáme moderní technologie. Active Track, PCO, Videofied a další elektronické zabezpečovací systémy. Spolu s kombinací fyzické ostrahy a mechanických zábran.
  • Máme profesionálně proškolené zaměstnance. Žádná technologie nenahradí kvalitně proškolený personál. O Vaše pohodlí se stará více než 2057 zaměstnanců.
  • Profesionální úklid. Máme vlastní vybavení a jsme sehraný tým.
  • Dokonalý reporting pro Vás i manažera objektu. Díky Active Tracku vše v reálném čase.
  • Naši klienti. Jsme hrdí na to, že s námi klienti spolupracují dlouhodobě.
  • Důvěryhodný partner. Podporujeme potřebné částkou 5 600 000 Kč ročně. Chováme se ekologicky. Jednáme férově.

Zavolejte nám  +420 284 860 001 a sjednejte si schůzky. Naši obchodníci přijedou za Vámi.

Kontakty

Bezpečnost areálů zvýší pochůzkový systém

Fyzická ostraha areálů je nyní mnohem dokonalejší, vyspělejší a hlavně efektivnější. Na této stránce se dozvíte, jak k tomu přispívá pochůzkový systém.

Co je fyzická ostraha objektů?


Fyzická ostraha areálů je realizována především pravidelnou dohledovou činností strážných, kteří vykonávají aktivní bezpečnostní pochůzky přímo v objektu. Takových hlídačů může být i více – v závislosti na rozloze areálu. Efektivní pochůzkový systém a vzájemná komunikace zvyšuje účinnost ostrahy. V práci může hlídačům pomáhat také vycvičený služební pes. Fyzická ostraha se užívá zejména u větších firemních areálů, parkovišť, skladů a rozlehlých veřejných či soukromých objektů.

Každý strážný splňuje takové odborné i fyzické podmínky, aby byl schopen okamžitě řešit krizové situace, předcházet ničení majetku, krádežím a vniknutí na hlídaný pozemek. A v případě spáchání trestného činu umí odborně zajistit pachatele nebo místo činu do příjezdu Policie ČR. Fyzická ostraha je výbornou a účinnou prevencí před pácháním přestupků a trestné činnosti. Sama přítomnost uniformovaných pracovníků v areálu bývá dostatečným varováním a výstrahou pro případné narušitele.

JAK FUNGUJE MODERNÍ POCHŮZKOVÝ SYSTÉM?

Pro pochůzky je v každém konkrétním prostředí vytvořen předem domluvený scénář – plán pravidelných a nepravidelných pochůzek. Strážní tedy mají určeno, kdy a která místa musí kontrolovat. V moderním systému pochůzek jsou tato místa označena identifikačními čipy. Tento čip bezkontaktně zaznamená, když strážný tímto místem projde. Získaná data jsou okamžitě odesílána prostřednictvím GPRS na server, kde je informace o datu a času načtení kontrolního místa porovnávaná s plánem pochůzek. Je možné tak na dálku kontrolovat, jak a kde se hlídka aktuálně pohybuje. Pokud systém zjistí nesoulad s vytvořeným plánem pochůzek, okamžitě upozorní kontaktní osoby e-mailem či prostřednictvím SMS.

JAKÉ JSOU DALŠÍ MOŽNOSTI OSTRAHY?

Obecně platí, že ostraha se upravuje na míru konkrétním přáním klientů a střeženému prostoru. Lze tak sjednat ostrahu nepřetržitě, nebo jen v určenou dobu, např. jen v noci, v konkrétní hodiny nebo formou kontroly nepravidelných mobilních hlídek. Vedle fyzické ostrahy mohou být pro zvýšení bezpečnosti a přehledu o dění v areálu instalovány zabezpečovací systémy, jako jsou kamery, pohybová čidla, požární hlásiče atd. Tyto systémy lze také napojit na pult centralizované ochrany či vzdálené monitorovací centrum. Celkový přehled a evidenci osob i vozidel lze zvýšit také využitím vrátných a recepčních služeb.

 

Pult centralizované ochrany – jak na výběr dodavatele

Pult centralizované ochrany je významným prvkem ve strategii ochrany majetku ve firmě i v soukromém sektoru. Správné provedení vyžaduje hluboké technické znalosti v oblasti elektronického i fyzického zabezpečení objektů. Důležitý je každý detail, rozhoduje správný výběr dodavatele. Poradíme Vám jak na to.

Částečně Vás seznámíme s problematikou ostrahy objektů, nastíníme, jak se orientovat v problematice zabezpečení domů, co umožňují bezpečnostní systémy či kamerové systémy, PCO – pult centrální ochrany, jak realizovat vlastní napojení na PCO, co znamená ARC (alarm receiving centre) atd.

Co je pro dobrý pult centralizované ochrany důležité


Výběr dobrého spolehlivého dodavatele je pro laika vždy trochu problém, to platí u jakýchkoliv nabízených služeb. Rozmanitost nabídky bezpečnostních agentur může být snadno zavádějící a je nutné pečlivě vybírat. Profesionální dodavatel PCO vytvoří pro napojení na pult centralizované ochrany optimální podmínky tak, aby zajistil stoprocentní funkčnost a využití kteréhokoliv dálkového elektronického zabezpečovacího systému.

MALÝ PŘÍKLAD PRO PCO

Pro zabezpečení objektu, např. obchodu, využíváte starší analogový kamerový systém. Postupem času zjišťujete, že zvládat vlastními silami zajistit plnou ochranu není vůbec jednoduché. Proto oslovíte bezpečnostní agenturu, která provozuje pult centralizované ochrany. Ta Vám nabídne možnost dálkové ostrahy, kde se využije i kamerový systém, který však musí být pro PCO kompatibilní. Dobrá bezpečnostní agentura Vám navrhne nejvýhodnější strategii tak, aby ostraha objektu byla co nejdokonalejší, a přitom splňovala nároky obchodu i z hlediska rozpočtového.

Kritéria pro výběr dodavatele PCO


Jak vyplývá z našeho příkladu, je důležité vybrat takový pult centralizované ochrany, který umí komunikovat s jakýmkoliv bezpečnostním systémem dostupným na trhu. Pochopitelně toto pravidlo platí i pro kamerové systémy. V našem případě jde o dohledové centrum, schopné zajistit převod obrazu z Vašeho analogového kamerového systému do digitální podoby s následným dálkovým připojením a zajištěním vhodného zásahu v případě napadení.

Profesionální firma by navíc měla být schopná navrhnout také případnou inovaci kamerového systému.

Dohledové centrum


Dohledové centrum představuje shromaždiště dat z dálkových elektronických systémů, jehož součástí je právě pult centralizované (centrální) ochrany (anglicky – ARC, alarm receiving centre). Přesněji řečeno, dohledové centrum vyhodnocuje obrazový materiál ze vzdálených kamerových systémů.

Pult centralizované ochrany zpracovává digitální elektronické signály ze vzdálených zabezpečovacích systémů (EZS).

Informace z obou systémů následně vyhodnocují operátoři, kteří podnikají konkrétní smluvní úkony k zajištění a ochraně střežených objektů nebo osob.

Navštivte pult centralizované ochrany!


Ať jde o kteroukoliv variantu dálkové ostrahy, navštivte osobně dohledové centrum a nechte si názorně ukázat, jak bude nakládáno s Vašimi citlivými údaji. Solidní bezpečnostní agentura Vám toto umožní. Předvede Vám, jak funkci pultu centralizované ochrany v reálné situaci.

MODERNÍ DOHLEDOVÉ CENTRUM

Nové bezpečnostní normy myslí na vysokou ochranu klientských dat. V této souvislosti také nezapomínají na možnost napadení nebo poškození dohledového centra a elektronických systémů. Bezpečnostní systém by tak měl poskytovat maximální ochranu mnohdy citlivých informací.

Zabezpečení domů tímto dostává další rozměr. Těmto novým normám se budou muset přizpůsobit všechny agentury působící v ČR. Naše bezpečnostní agentura naštěstí využívá moderní dohledové centrum odpovídající nejnovějším a nejpřísnějším požadavkům.

BEZPEČNOSTNÍ POŽADAVKY NA PULT CENTRALIZOVANÉ OCHRANY

Zmíněné bezpečnostní normy nařizují např. předepsanou sílu zdí a samostatný odvod a přívod vzduchu s teplotním ovládáním, vybavení bezpečnostními klapkami, bezpečnostní požadavky na konstrukci vstupního mechanizmu do prostor pultu centralizované ochrany, instalaci neprůstřelných oken, automatizovanou zálohu napájecích okruhů, redundanci použitého hardwaru, vlastní monitorování všech provozních rizik, detekci plynu a instalaci tísňových hlásičů pro případ přepadení PCO.

Rady a tipy


  • Vybírejte větší bezpečnostní agenturu. Ta má dostatek finančních prostředků na to, aby neustále modernizovala svoje dohledové centrum.
  • Větší bezpečnostní agentury neustále rozšiřují sortiment bezpečnostních služeb. Proto Vám nabídnou nejenom služby v souvislosti s kamerovým systémem a dálkovou ostrahou, ale časem můžete využít například fyzickou ostrahu, úklidové služby, pořadatelské služby, atp., ideálně třeba také náhradní plnění.
  • Nechte si navrhnout osazení objektu bezpečnostními prvky. Tedy doporučit, zda zvolit např. kamerový systém místo EZS, nebo hybridní variantu (kombinaci obou systémů). Pochopitelně s přihlédnutím na možnosti dálkového přenosu dat.
  • Nespoléhejte na nabídky prodejců, obzvlášť ty ve smyslu „tento alarm je zaručeně nejlepší, je to Mercedes mezi alarmy“. Kontaktujte dohledové centrum a zkušený pracovník s Vámi projedná konkrétní možnosti u konkrétního objektu.
  • Zapomeňte raději na ujišťování ve stylu „kamarád to má taky a je s tím spokojený“. Elektronika jde stále dopředu a to co někde funguje 3 roky, může být zastaralé. Pro veškeré dotazy ohledně dálkové ostrahy kontaktujte raději dohledové centrum. Pracovníci pultu centralizované ochrany jsou ve stálém kontaktu s elektronickými systémy a mnoha techniky. Jejich informace ohledně dálkové ostrahy proto nejsou jednostranné.
  • V případě kamerových systémů je legislativa ohledně ochrany osobnosti složitá záležitost. To se týká zejména firem. Proto moderní kamerové systémy umožňují také takzvané vymaskování individuální zóny. V praxi to znamená, že jsou v obraze „začerněna“ místa, která si zákazník nepřeje sledovat, např. prostory bazénu, toalet, eventuálně souseda. Dnešní kamerové systémy poskytují nepřeberné množství takovýchto možností.
  • Kamerový systém umí rozpoznat a přečíst např. SPZ automobilu a v kladném případě vpustit automaticky vozidlo do objektu. V záporném např. spustí poplach, zaznamená a uloží tyto informace. Opět doporučujeme pro informace ke konkrétnímu objektu kontaktovat pult centralizované ochrany a jeho specialisty.
  • Prostřednictvím kamerových sledovacích systémů, Vašeho mobilního telefonu nebo PC a při splnění podmínek dostupnosti signálu, můžete sledovat dění v monitorovaném objektu odkudkoliv na světě.

Rádi byste si zabezpečili objekt připojením na pult centralizované ochrany? Potřebujete poradit či pomoci? Kontaktujte nás!

Tipy pro zabezpečení firmy


Firemní objekty, kanceláře a sklady bývají častým cílem nájezdů zlodějů. Jak lze firemní prostory spolehlivě zabezpečit? Prozradíme Vám několik užitečných tipů…

Moderní zabezpečení firmy


Možností, jak Vaši firmu efektivně zabezpečit, existuje celá řada. Záleží na prostředí a rozloze firemního areálu a především na konkrétních požadavcích klientů. Pro vnitřní prostory, jako jsou kanceláře, sklady, výrobní haly atd., je nejvhodnější využít zabezpečovací systémy.

KAMERY NEJEN KVŮLI ZLODĚJŮM

Bezpečnostní systémy poskytují moderní a účinnou ochranu Vašeho majetku. Nejčastěji se používají bezpečnostní kamery se záznamovým úložištěm dat. Nahraný videozáznam lze tak přehrát zpětně, nebo je také možné sledovat střežené zóny v reálném čase „v přímém přenosu“. To se může hodit např. i pro vlastní kontrolu zaměstnanců a pro celkový přehled o dění ve firmě.

ČIDLA, SENZORY, SIRÉNY, HLÁSIČE…

Vedle kamerového systému se do firemních prostor velmi často instalují další zabezpečovací systémy, jako jsou pohybová čidla, senzory rozbití okenních výplní, požární hlásiče, poplachové sirény atd. Tyto systémy se obvykle aktivují na dobu, kdy v objektu není nikdo přítomen. Aktivuje je většinou poslední člověk odcházející z firmy. Prostor lze rozdělit na jednotlivé zóny (např. kancelář, sklad, první patro, ředitelství atd.), které mohou být případně aktivovány i každá zvlášť.

PULT CENTRÁLNÍ OCHRANY

Veškeré systémy lze prostřednictvím digitálního přenosu dat napojit na pult centralizované ochrany (PCO). PCO je součástí vzdáleného dohledového centra a neustále přijímá a vyhodnocuje data přenášená ze střežených zón. V případě, že dojde k napadení objektu (některý ze systémů zaznamená narušení klidové zóny a spustí poplach), pracovníci PCO okamžitě upozorní kontaktní osoby, Policii ČR, případně na místo vyšlou vlastní hlídku. Napojení na PCO je moderní a velmi účinnou ochranou firemního majetku.

DALŠÍ MOŽNOSTI OSTRAHY

Vedle zabezpečovací techniky lze pro větší objekty využít také fyzickou ostrahu. Strážný může stát například u vchodu do objektu a kontrolovat přicházející a odcházející zaměstnance (vhodné u skladů zboží). Kontrolu a evidenci lidí i vozidel pak mohou pracovníci ostrahy provádět také na vrátnicích a recepcích. Zde mohou mít na starosti také monitoring bezpečnostních kamer. Pro velké areály s rozlehlejšími pozemky je pak vhodné zvolit také klasickou ostrahu vykonávanou prostřednictvím systému pochůzek strážných, např. i zkušených psovodů se služebními psy.

 

Nepodceňujte ostrahu skladů


Ostraha objektů se často uplatňuje u průmyslových a výrobních hal, včetně areálů se sklady. Praxe naznačuje, že právě skladové prostory vyžadují nepřetržitou ostrahu jak ve dne, tak zvláště v noci. Nemusí se jednat jenom o prevenci krádeží, ale v podstatě jde také o včasné zabránění velkým škodám zaviněným přírodními živly. Ostrahu skladu je proto dobré pojmout komplexně a nepodceňovat ji.

Způsoby ostrahy skladů


Ostraha skladu může mít různou podobu. Od základního pochůzkového systému až po nejefektivnější elektronický zabezpečovací systém s napojením na PCO (pult centrální ochrany). Záleží na každém správci či majiteli skladu, jaké typy zabezpečení zvolí. Ale je dobré myslet i na to, že pokud už dojde k nějaké nechtěné události způsobené zloději, vandaly nebo živelnými pohromami jako je např. oheň, na veškeré zabezpečovací prvky bere pojišťovna zřetel.

POCHŮZKOVÝ SYSTÉM

Mezi nejzákladnější ostrahu objektu (skladu) patří pochůzkový systém. Toto zabezpečení ve formě lidského faktoru je zajišťováno prověřenými pracovníky, kteří v denních i nočních hodinách pravidelně i nepravidelně kontrolují venkovní i vnitřní prostor na základě důmyslně vypracovaného monitorovacího systému pochůzek.

OSTRAHA POMOCÍ PSOVODŮ

Fyzická ostraha určitě odradí nejednoho zloděje. Ostraha pomocí zkušených psovodů pravděpodobnost vykradení nebo ničení určitě ještě zvýší. Cvičení psi procházejí speciálním výcvikem pro obranu, stopování a poslušnost, umí proto zastrašit potencionálního pachatele například vytrvalým vyštěkáváním a v případě nutnosti adekvátně zasáhnout. Nelze opomenout ani fakt, že čichové a sluchové vjemy psa mohou potencionálního zloděje odhalit dřív, než samotný člověk.

ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČENÍ

Další z možností ostrahy skladů jsou různá elektronická zabezpečení včetně kamerových systémů a požárních čidel a možností napojení na PCO, pult centrální ochrany. Naprostou výhodou zabezpečení na dálku je skutečnost, že ať jste kdekoliv a děláte cokoliv, Váš sklad je pod neustálou kontrolou. Jakýkoliv nežádoucí pohyb je zaznamenán a monitorován a operátoři PCO okamžitě vyhodnotí danou situaci a kontaktují oprávněné osoby.

POŽÁRNÍ ČIDLA

Rozhodně není dobré podceňovat a brát na lehkou váhu roli požárních čidel. Rizik pro vznik požáru je mnoho a stoprocentně zabránit požárům nelze. Díky požárním čidlům však můžete snížit možnost úplného vyhoření a zničení veškerého skladovaného materiálu.

PŘEDEVŠÍM KLID A ROZVAHU

Rozhodnete-li se pro ostrahu Vašeho skladu, rozmyslete si v klidu, jaký zabezpečovací způsob pro ochranu Vašeho majetku bude dostačující, aby bezpečí a provoz skladu nebyly narušeny a mohli jste si dopřát klidný spánek.

Jak si zabezpečit chatu, a to nejen na zimu


Všichni majitelé chat a chalup vědí, jak je důležité zabezpečit toto obydlí proti zlodějům, vandalům a bezdomovcům. Ostraha objektu je v tomto případě více než důležitá a vložené investice se rozhodně vyplatí.

Moderní doba si žádá moderní zabezpečení


Jak zabezpečit svou chatu a zajistit tak ostrahu objektu určitě není pro majitele jednoduchá otázka. Doba visacích zámků, petlic, závor a jiných mechanických zabezpečovacích prvků je už téměř minulostí. 21. století je dobou bezdrátových zabezpečovacích systémů. Především pak dálková ostraha objektů a napojení na PCO (pult centrální ochrany) je pro odlehlé chaty jedinečné řešení. Váš majetek tak bude pod neustálou kontrolou a šance nevítaných návštěvníků budou minimální.

DNEŠNÍ VYBAVENÍ CHAT NENÍ STROHÉ

Mnoho chat je dnes vybaveno moderními kuchyňskými spotřebiči, veškerou elektronikou či jinými přístroji, které šetří čas a vyplňují chvíle odpočinku a relaxace. K venkovským obydlím také patří různé sekačky, pily a mnoho jiných zahradních nástrojů. Často jsou na chatách kola, lyže a další sportovní vybavení. Toto všechno je jen malý výčet toho, co se na chatách může vyskytovat a o co také můžete přijít kvůli zlodějům a chuligánům. A že to nejsou levné záležitosti, vědí všichni chataři i „nechataři“. Účinnou ostrahou objektu tomu však lze předejít.

NÁLEŽITÉ ZABEZPEČENÍ OBJEKTU

Na našem trhu existují různé druhy elektronických zabezpečovacích systémů. Ostraha Vašeho objektu může být napojena na Váš mobilní telefon a po případném nežádoucím vniknutí obdržíte SMS, popř. telefonát. Ale Vy jste mnoho kilometrů od chaty. Co teď?! Alespoň víte, že máte „někoho na návštěvě“. A rozhodně víte, že ostrahu svého objektu budete muset zajistit o trochu lépe.

NAPOJENÍ NA PCO

Dálková ostraha objektů a napojení na PCO je ideálním východiskem pro všechny, kteří vlastní chatu nebo chalupu. Bezpečnostní čidla nebo bezpečností kamerové systémy, které jsou v hlídaném objektu nainstalovány, vyšlou v případě narušení klidové zóny potřebný signál a operátoři ihned situaci vyhodnotí a postupují podle daných pravidel, např. na místo okamžitě vyrazí výjezdová skupina nebo kontaktují Policii ČR, apod.

PCO NEJEN PROTI ZLODĚJŮM

Ostraha objektu v podobě bezpečnostního elektronického systému napojeného na vzdálený PCO není realizován jen proti zlodějům a jiným nechtěným individuím. Může také zabránit velkým škodám, které vznikají při živelných pohromách, jako je např. požár. Pokud hoří ve městě, pravděpodobnost, že si toho někdo všimne, je veliká. Pokud hoří chata na samotě, nikdo to nevidí. V případě napojení na PCO operátor informuje hasiče, a můžete tak předejít kompletní devastaci Vašeho objektu.

Recepční služby jsou vaší první vizitkou


Profesionální recepční služby jsou pro přicházející klienty a partnery jedním z prvních dojmů a rozhodují o tom, jaký si o Vás či Vaší firmě udělají obrázek.

Z tohoto důvodu je skutečně nutné na recepci nic nepodcenit. Představte si, že přijdete na obchodní jednání, vypadá to, že na recepci nikdo není, musíte dlouho čekat, než místní pracovník neochotně zvedne hlavu od časopisu a bez pozdravu se Vás otráveně zeptá: „Co chcete?“ Je v zájmu úspěšného obchodníka, aby recepční služby v jeho firmě byly na odpovídající úrovni.

PROFESIONALITA, ODBORNÉ SCHOPNOSTI A REPREZENTATIVNÍ VYSTUPOVÁNÍ

Recepce skutečně bývá prvním místem, kde návštěvníci, obchodní partneři a zaměstnanci přicházejí do kontaktu s Vaší společností. A může do značné míry ovlivnit jejich náladu a celkové smýšlení. Nejenže by tedy měla vypadat hezky jako uvítací místo, ale i recepční pracovníci mají působit profesionálně a příjemně. Vedle reprezentativního vystupování a chování by měli disponovat také odbornými schopnostmi, především potřebnou znalostí cizích jazyků.

ŠPIČKOVÉ RECEPČNÍ SLUŽBY PODPOŘÍ VÁŠ ÚSPĚCH

Pracovník recepce musí vždy působit slušným, příjemným a seriózním dojmem. Zajišťuje bezpečnost při vstupu do budovy, úzce spolupracuje a komunikuje s dalšími pracovníky firmy. Recepční služba musí být připravena řešit každodenní záležitosti stejně jako neočekávané situace. Provádí kontrolní úkony uvnitř budovy i administrativu dle požadavků klienta. Recepce může vykonávat také evidenční a přehledovou činnost a pro nadřízené zpracovávat pravidelné výstupy.

Do náplně recepčních služeb patří např. tyto činnosti:

  • nepřetržitá informační služba pro návštěvníky objektu
  • spojování telefonních hovorů, příjem pošty atd.
  • denní i noční služby na recepci
  • dohled a evidence vstupu přicházejících a odcházejících osob
  • zajištění pořádku, bezpečnosti a požární ochrany
  • vedení příslušné dokumentace a zpracování přehledů

Zvažte sami, zda je Vaše stávající recepce dostatečně reprezentativní a odpovídá představám, které byste rádi potkali u jiných společností. A pakliže byste chtěli poradit, obraťte se s důvěrou na nás.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...