Bezpečnostní agentura D.I.SEVEN SERVICE

Jak si zabezpečit chatu, a to nejen na zimu


Všichni majitelé chat a chalup vědí, jak je důležité zabezpečit toto obydlí proti zlodějům, vandalům a bezdomovcům. Ostraha objektu je v tomto případě více než důležitá a vložené investice se rozhodně vyplatí.

Moderní doba si žádá moderní zabezpečení


Jak zabezpečit svou chatu a zajistit tak ostrahu objektu určitě není pro majitele jednoduchá otázka. Doba visacích zámků, petlic, závor a jiných mechanických zabezpečovacích prvků je už téměř minulostí. 21. století je dobou bezdrátových zabezpečovacích systémů. Především pak dálková ostraha objektů a napojení na PCO (pult centrální ochrany) je pro odlehlé chaty jedinečné řešení. Váš majetek tak bude pod neustálou kontrolou a šance nevítaných návštěvníků budou minimální.

DNEŠNÍ VYBAVENÍ CHAT NENÍ STROHÉ

Mnoho chat je dnes vybaveno moderními kuchyňskými spotřebiči, veškerou elektronikou či jinými přístroji, které šetří čas a vyplňují chvíle odpočinku a relaxace. K venkovským obydlím také patří různé sekačky, pily a mnoho jiných zahradních nástrojů. Často jsou na chatách kola, lyže a další sportovní vybavení. Toto všechno je jen malý výčet toho, co se na chatách může vyskytovat a o co také můžete přijít kvůli zlodějům a chuligánům. A že to nejsou levné záležitosti, vědí všichni chataři i „nechataři“. Účinnou ostrahou objektu tomu však lze předejít.

NÁLEŽITÉ ZABEZPEČENÍ OBJEKTU

Na našem trhu existují různé druhy elektronických zabezpečovacích systémů. Ostraha Vašeho objektu může být napojena na Váš mobilní telefon a po případném nežádoucím vniknutí obdržíte SMS, popř. telefonát. Ale Vy jste mnoho kilometrů od chaty. Co teď?! Alespoň víte, že máte „někoho na návštěvě“. A rozhodně víte, že ostrahu svého objektu budete muset zajistit o trochu lépe.

NAPOJENÍ NA PCO

Dálková ostraha objektů a napojení na PCO je ideálním východiskem pro všechny, kteří vlastní chatu nebo chalupu. Bezpečnostní čidla nebo bezpečností kamerové systémy, které jsou v hlídaném objektu nainstalovány, vyšlou v případě narušení klidové zóny potřebný signál a operátoři ihned situaci vyhodnotí a postupují podle daných pravidel, např. na místo okamžitě vyrazí výjezdová skupina nebo kontaktují Policii ČR, apod.

PCO NEJEN PROTI ZLODĚJŮM

Ostraha objektu v podobě bezpečnostního elektronického systému napojeného na vzdálený PCO není realizován jen proti zlodějům a jiným nechtěným individuím. Může také zabránit velkým škodám, které vznikají při živelných pohromách, jako je např. požár. Pokud hoří ve městě, pravděpodobnost, že si toho někdo všimne, je veliká. Pokud hoří chata na samotě, nikdo to nevidí. V případě napojení na PCO operátor informuje hasiče, a můžete tak předejít kompletní devastaci Vašeho objektu.

Recepční služby jsou vaší první vizitkou


Profesionální recepční služby jsou pro přicházející klienty a partnery jedním z prvních dojmů a rozhodují o tom, jaký si o Vás či Vaší firmě udělají obrázek.

Z tohoto důvodu je skutečně nutné na recepci nic nepodcenit. Představte si, že přijdete na obchodní jednání, vypadá to, že na recepci nikdo není, musíte dlouho čekat, než místní pracovník neochotně zvedne hlavu od časopisu a bez pozdravu se Vás otráveně zeptá: „Co chcete?“ Je v zájmu úspěšného obchodníka, aby recepční služby v jeho firmě byly na odpovídající úrovni.

PROFESIONALITA, ODBORNÉ SCHOPNOSTI A REPREZENTATIVNÍ VYSTUPOVÁNÍ

Recepce skutečně bývá prvním místem, kde návštěvníci, obchodní partneři a zaměstnanci přicházejí do kontaktu s Vaší společností. A může do značné míry ovlivnit jejich náladu a celkové smýšlení. Nejenže by tedy měla vypadat hezky jako uvítací místo, ale i recepční pracovníci mají působit profesionálně a příjemně. Vedle reprezentativního vystupování a chování by měli disponovat také odbornými schopnostmi, především potřebnou znalostí cizích jazyků.

ŠPIČKOVÉ RECEPČNÍ SLUŽBY PODPOŘÍ VÁŠ ÚSPĚCH

Pracovník recepce musí vždy působit slušným, příjemným a seriózním dojmem. Zajišťuje bezpečnost při vstupu do budovy, úzce spolupracuje a komunikuje s dalšími pracovníky firmy. Recepční služba musí být připravena řešit každodenní záležitosti stejně jako neočekávané situace. Provádí kontrolní úkony uvnitř budovy i administrativu dle požadavků klienta. Recepce může vykonávat také evidenční a přehledovou činnost a pro nadřízené zpracovávat pravidelné výstupy.

Do náplně recepčních služeb patří např. tyto činnosti:

  • nepřetržitá informační služba pro návštěvníky objektu
  • spojování telefonních hovorů, příjem pošty atd.
  • denní i noční služby na recepci
  • dohled a evidence vstupu přicházejících a odcházejících osob
  • zajištění pořádku, bezpečnosti a požární ochrany
  • vedení příslušné dokumentace a zpracování přehledů

Zvažte sami, zda je Vaše stávající recepce dostatečně reprezentativní a odpovídá představám, které byste rádi potkali u jiných společností. A pakliže byste chtěli poradit, obraťte se s důvěrou na nás.

Jak na generální úklid ve firmě

Určitě to sami znáte. Malování, rekonstrukce, návštěva auditorů. To jsou jedny z důvodů, proč musí firmy provádět generální úklid. Jak si s ním co nejlépe poradit?

Úklid od podlahy až ke stropu


Generální úklid už podle slova „generální“ znamená zajištění všeobecného, kompletního a celkového pořádku. Musí se tedy uklidit všechno, lidově řečeno od „podlahy až ke stropu“. Firmy obvykle k tomuto neoblíbenému kroku musí přistoupit například před kolaudací, váženou návštěvou či před interním auditem, po malování, rekonstrukcích, večírcích a větších akcích. Důvodem mohou být také Vánoce, Velikonoce či příchod hlavní sezóny. Nebo už to prostě vyplývá z potřeby.

RYCHLE, KVALITNĚ A PROFESIONÁLNĚ

Pokud potřebujete úklidové práce rychle a zároveň kvalitně, je vhodné obrátit se na profesionály. Zaměstnanci úklidové firmy totiž mají s úklidem obrovské zkušenosti a hlavně jsou na úklid profesionálně vybaveni, ať už jde o speciální úklidové prostředky nebo vybavení potřebné k úklidu těžko dostupných míst.

Sortiment úklidových služeb je velmi rozmanitý, všechno závisí na prostředí a na konkrétních potřebách klientů.

MEZI ÚKLIDOVÉ SLUŽBY, NA NĚŽ SE AGENTURY V RÁMCI GENERÁLNÍHO ÚKLIDU SPECIALIZUJÍ, PATŘÍ:

  • Vysávání prachu a nečistot silným průmyslovým vysavačem
  • Úklid podlahových krytin (luxování koberců, vytírání podlah, schodišť)
  • Úklid sociálních a jídelních zařízení (mytí umyvadel, toalet a sprch)
  • Mytí oken, dveří, vitrín a jiných skleněných ploch, leštění zrcadel
  • Ošetření nábytku (pomocí speciálních kvalitních čisticích prostředků na daný materiál)
  • Vynesení odpadkových košů, třídění a likvidace odpadu
  • Celkový venkovní úklid (zametení objektu, posekání trávy, odhrnutí sněhu)
  • Vyčištění vertikálních a horizontálních žaluzií
  • Vyčištění fasád a stěn
  • Výškové úklidové práce na nepřístupných místech

PRAVIDELNÝ ÚKLID – VAŠE NEJLEPŠÍ VIZITKA

Úklidové služby mohou být jednorázové, jako v případě generálního úklidu, lze je ale provádět i opakovaně. Firmy si často sjednávají úklidové práce pravidelně. Někde je potřeba i kvůli hygienickým předpisům udržovat kontinuálně v pořádku a čistotě sklady, výrobní haly či garáže, jinde zase kanceláře a obchody.

Čistota a pořádek jsou tou nejlepší vizitkou každé firmy. Pokud plánujete generální úklid, nebojte se obrátit na profesionály!

Ochrana dokumentů

Ochrana osob a majetku v prostředí průmyslu i malých firem je důležité téma. Zaměříme se na majetek. Chraňte své dokumenty! Nebezpečí hrozí i tam, kde byste jej nečekali. Tedy nejen za zdmi Vaší firmy, ale také uvnitř.

Věnovat pozornost ochraně dokumentů se v dnešní době stalo stejně důležitou součástí bezproblémového chodu firmy jako bezpečnost budov a objektů. Že jste malá firma a netýká se Vás to? Kdepak. Každá firma by měla dbát na ochranu svých dokumentů a citlivých dat. Větší a menší firmy se liší pouze úrovní zabezpečení těchto dokumentů.

Zabezpečení dokumentů není časově ani finančně náročná záležitost. Prostředky k zajištění bezpečnosti jsou snadno dostupné, důležité je pouze nic neopomenout. Ty nejdůležitější tipy jsme pro Vás shrnuli v následujících bodech:

  • Určete ve své firmě pravidla. Každý zaměstnanec by měl mít jasno v tom, které dokumenty jsou důvěrné a jak s nimi nakládat.
  • Určete kompetence. Není nutné, aby každý zaměstnanec měl přístup úplně ke všem dokumentům. Je vhodné určit zodpovědné osoby, které mají přístup k citlivým datům.
  • Důležité informace zaheslujte. Dbejte na hesla s kombinací písmen a čísel a pro větší bezpečnost trvejte na pravidelných změnách těchto hesel. Že se vyplatí hesla dát jen několika málo lidem, kteří je ke své práci opravdu potřebují, netřeba dodávat.
  • Dokumenty zálohujte. O důležitá data můžete snadno přijít. Technika ani lidský faktor nejsou bez chyby. Zálohujte na externí disky minimálně jednou týdně.

Každá firma během svého provozu vyprodukuje obrovské množství dokumentů v papírové podobě. Tyto dokumenty Vás mohou brzy zahltit. Dodržujte tři následující pravidla a předejděte tomu!

Třiďte. Pravidelně a nejlépe průběžně si v dokumentech dělejte pořádek. Jakmile zjistíte, že se některé dokumenty staly nadbytečnými, pracujte s nimi dál.
Skartujte. Doklady, které zákon nenařizuje archivovat, skartujte. Dbejte na to, aby se citlivá data neuváženým vyhozením nedostala do rukou nepovolaným lidem, kteří by je mohli zneužít.
Archivujte. Máte-li ve firmě nevyužité prostory, přesuňte do nich vyřazené dokumenty, které je třeba v závislosti na právních normách zanechat k dalšímu použití. Že stohy papírů a hory šanonů nemáte ve své firmě kde umístit? Využijte nabídky společností nabízejících archivační služby. Výhodou je nejen úspora prostoru, ale také nemusíte znát skartační lhůty dané zákonem – tyto firmy lhůty pohlídají za Vás.

Proč si vybrat bezpečnostní agenturu

Ať už vlastníte velké výrobní haly, administrativní budovy, parkoviště, hotely nebo „jen“ rodinný dům, nastane doba a Vy zjistíte, že potřebujete svůj majetek ohlídat. Můžete požádat o pomoc kamarády nebo sousedy. Ale co když Váš majetek dostatečně neuhlídají?! Co nastane potom?

Mnoho lidí se už přesvědčilo o tom, že spolehnout se na profesionální bezpečnostní agenturu má své nezpochybnitelné výhody.

Mezi nejúčinnější bezpečnostní opatření bezesporu patří elektronické zabezpečovací systémy, které jsou napojeny na PCO (pult centrální ochrany). Pohybová čidla, protipožární čidla, kamerový systém, to jsou nejpoužívanější zabezpečovací systémy, které ohlídají Váš majetek.

Jako příklad lze uvést situaci, kdy Váš objekt navštíví nezvaný host, v tu chvíli pohyb zaznamená čidlo, které vyšle signál na pult centrální ochrany. Zde se nachází zkušení operátoři, kteří okamžitě vyhodnotí situaci a vyšlou zásahovou skupinu, popř. kontaktují policii.

Nemusí to být jen zloději, před kterými je třeba chránit svůj majetek. Může to být i živelná pohroma nebo jakékoliv jiné nepředvídatelné živly.

Ne nadarmo se říká, že oheň je dobrý sluha, ale zlý pán. Příkladem můžeme uvést třeba jen rodinný dům. Pokud Vám shoří televize nebo nábytek, můžete si koupit nový. Pokud Vám shoří rodinné fotografii a videa, nekoupíte je. Tomu všemu se dá předejít. Dnešní moderní doba nám to umožňuje a bezpečnostní agentura spolehlivě zajistí.

Služeb bezpečnostní agentury můžete také využít bez elektronického zabezpečení. Někdy stačí jen hlídač se psem a potencionální zloděj může být odrazen. Někdy je potřeba na vrátnicích komerčních budov kontrolovat příchody a odchody návštěv, na recepcích poskytovat potřebné informace, zajistit bezpečnost na různých sportovních a kulturních akcích nebo potřebovat doprovod při převozu cenností.

To vše a mnoho jiných služeb nabízí bezpečnostní agentura. Jsou to profesionálové, kteří vědí co dělat. Mají dlouholetou praxi a potřebné zkušenosti.

Každý má jiný důvod, proč si nechat svůj majetek hlídat. A každý, kdo využije bezpečnostní agenturu, si danou službu pro svůj důvod najde.

Proč si některé obce raději najímají bezpečnostní agentury než policii?

Je třeba konstatovat, že na tuto otázku panují dva odlišné názory. Zkušenosti objednavatelů však hovoří kladně pro bezpečnostní agentury. Z pohledu zákona mají pracovníci soukromé bezpečnostní agentury zhruba stejné pravomoci jako každý z nás. Někteří odpůrci proto prosazují názor – proč platit bezpečnostní agenturu, když poukázat na trestný čin může kterýkoli běžný občan.

Podnět k řešení trestných činů a vandalismu


Je známým faktem, že mnoho občanů trestnou činnost a podobné nežádoucí jevy spíše ignoruje. Zkuste si navíc představit modelovou situaci, kdy běžný občan pravidelně provádí pochůzkovou činnost v odlehlém parku nebo v okolí dětského hřiště, kde se po nocích scházejí různá individua, jen proto, aby podal hlášení PČR o nežádoucí činnosti.

Naopak si představte agenturu, která má tuto činnost v popisu práce a má k dispozici veškeré obranné vybavení, komunikační techniku, zkušeného psovoda s vycvičeným psem nebo zásahové vozidlo a hlavně pracovníky vyškolené pro tuto činnost. Bezpečnostní agentura, která vykonává pravidelnou nebo namátkovou kontrolu a dohlíží na riziková místa. Dokáže efektivně řešit vzniklé konfliktní a problémové situace a nafotí či jinak zdokumentuje nezákonné jednání. Pořízená dokumentace později slouží k dopadení či usvědčení pachatele, eventuálně jako důkazní materiál při vymáhání za způsobené škody.

Pozn. – Kontrolu pochůzkové činnosti (výjezdového vozidla) a její pravidelnost může objednavatel kontrolovat pomocí výpisu z čipů rozmístěných na smluvně sjednaných bodech.

Bezpečnostní agentury v rozpočtu obce


Ostraha soukromou bezpečnostní agenturou stojí obce pouze nepatrný zlomek vynaložených financí, které jsou třeba na zajištění provozu Městské policie, což je v době úspor nepřehlédnutelný rozdíl. Druhou věcí jsou vzniklé škody na majetku obcí, které dosahují mnohdy částky daleko vyšší, než jsou částky vynaložené na provoz soukromé agentury.

Mnoho bezpečnostních agentur využívá pro kontrolní činnost na problémových místech své dohledové centrum. Již samotné zřízení jednoúčelového dohledového centra pouze pro potřeby obce je neefektivní a ekonomicky náročné.

Další využití soukromé bezpečnostní agentury


Soukromé bezpečnostní agentury se mnohdy nespecializují pouze na ochranu osob a majetku. Naše bezpečnostní agentura má ve své nabídce služeb také pořadatelské služby a fyzickou ostrahu, které obce využívají pro zajištění různých kulturních a společenských akcí, sportovních událostí atp. V naší nabídce naleznete služby spojené s údržbou a správou budov či s úklidovými službami, a také možnost odběru těchto služeb pro náhradní plnění, povinné i pro státní subjekty.

Již jsme zmínili dohledové centrum (PCO – pult centralizované ochrany), pomocí kterého lze střežit objekty dálkově (elektronicky nebo kamerovými systémy). Při samotném zásahu k napadenému objektu je zpravidla vysláno zásahové vozidlo bezpečnostní agentury.

Takzvaným „náhodným škodám“ dokáže málokdo zabránit, ale zkušenosti obcí se soukromou hlídací službou hovoří o výrazném poklesu trestné činnosti ve střežených lokalitách.

Jak si správně vybrat dodavatele úklidových

Nadchněte se pro čistotu! Dopřejte si úklidové služby!

Jedním ze základních hledisek při výběru vhodné agentury je rozsah nabídky v segmentu úklidových služeb. Záleží na tom, co je předmětem Vaší poptávky. Zda si chcete domluvit pravidelný úklid Vámi určených prostor (např. kanceláře, výrobní haly či skladu), výškové práce, nebo zda preferujete spíše jednorázový úklid, např. po zabezpečení akce.

Čím širší nabídka, tím větší možnost pro Vás vybrat si přesně to, co potřebujete. Ale také to, co byste mohli potřebovat v budoucnu. Ať už jsou Vaše potřeby jakékoli, nabídka úklidových služeb by měla být co nejkonkrétnější, protože každá oblast úklidu má svá specifika.

Značnou výhodou také je, když se úklidová firma specializuje na nejrůznější typy úklidů. Odborná péče a propracovaný systém úklidu vedou k vyšší spokojenosti zákazníků. Příkladem specializovaných úklidových služeb je:

  • úklid podlahových krytin za použití vhodně zvolených prostředků (luxování koberců, mechanický úklid technických ploch, vytírání a ošetření dřevěných podlah atd.),
  • úklid sociálních zařízení a kuchyní (mytí jídelen, kuchyní, toalet, sprch a umyvadel s důrazem na hygienu a dezinfekci),
  • mytí skleněných ploch a leštění zrcadel,
  • utírání a ošetření nábytku,
  • čištění látek, čalounění a textilií,
  • venkovní úklid a údržba zeleně,
  • výškové práce – mytí skleněných stěn, čištění fasád,
  • jednorázový generální úklid, např. po malování nebo stavebních pracích.
  • Leccos Vám prozradí webové stránky dané agentury. Vedle nabídky služeb zde můžete najít odkazy na reference či zveřejněné certifikáty kvality. Platí, že stránky by měly být přehledné a
  • obsahovat dostatek informací.

Co nevyčtete z webových stránek, to Vám o agentuře prozradí přístup k Vám jako ke klientovi. Pro agenturu by měl být samozřejmostí vstřícný přístup a ochota přizpůsobit se Vašim potřebám.

Čisté pracovní prostředí tvoří základ příjemného pocitu v práci pro Vaše zaměstnance. Vyberte agenturu poskytující úklidové služby a dopřejte jim ho! Třeba právě s agenturou D.I. SEVEN SERVICE, která je připravena přizpůsobit se Vašim požadavkům. Je to také Vaše reprezentativní vizitka v očích zákazníků.

O kriminalitě v ČR

Kriminalita je páchání veškerých přestupků nebo trestných činů. Kriminalitu dělíme na dětskou, mladistvých a dospělých. Dětská kriminalita je zaměřena především proti majetku a jednání ve spojení s drogovou závislostí. Závažnější je kriminalita mladistvých (15-18 let). Hlavními znaky jsou násilí, opilství, výtržnictví, vandalizmus, toxikomanie, prostituce a gamblerství. Kriminalita dospělých jsou přestupky a trestné činy páchané osobami nad 18 let.

Kriminalita ve městech v ČR v roce 2011


Z této mapy čteme, že největší kriminalita byla zaznamenána v Praze a v Ostravě. Dobře na tom nejsou ani města vyznačená jasně červenou barvou. Tyrkysová barva nám říká, kde byla kriminalita v roce 2011 nejnižší.

KRIMINALITA NA TACHOVSKU

Podíváme-li se na některá města podrobněji, např. Tachov a okolí, zjistíme, že za uplynulý rok bylo evidováno celkem 1256 trestných činů, o 83 trestních činů více než v roce 2010. Letošní půlrok vykazuje opět nárůst trestné činnosti. Škoda způsobená trestními činy je alarmující – 42 miliónů korun.

KRIMINALITA NA PLZEŇSKU

Kriminalitu v Plzni a okolí si můžeme přiblížit výsledky za I. pololetí r. 2012. Rokycany 475 trestních skutků, 286 objasněných. Klatovy 914 trestních činů, 602 objasněných. Plzeň 3015 trestních skutků, 1408 trestních skutků objasněných.

JIŽNÍ MORAVA

V roce 2011 zaznamenali jihomoravští policisté 727 násilných trestných činů spáchaných na lidech starších 60 let. Tato činnost se stává organizovanou, zvyšuje se agresivita pachatelů, kdy často dojde k úmrtí napadeného.

KRIMINALITA MLÁDEŽE V JABLONCI N. NISOU

V Jablonci n. Nisou kriminalisté stále více řeší napadení seniorů mladistvými pachateli. Děti a mladiství tráví svůj volný čas výtržnostmi, krádežemi a přepady. Kdo se nemůže bránit, jsou staří lidé. Tak se neustále řeší otázka – jak ochránit seniory a jak zabavit mládež, aby měla jiné zájmy než kriminální skutky. Je to problém, který se nevyřeší okamžitě. Jde o spolupráci rodičů, sociálních pracovníků, škol, sdružení, zájmových kroužků, besed o bezpečnosti i policistů.

Co by mohlo kriminalitu v ČR snížit


Zákon o bezpečnosti by měl přinést více kompetencí městské a obecní policii. Rozvíjející se technologie bezpečnostních systémů i inovativní metody bezpečnostních agentur jsou velkými pomocníky. Bezpečnostní agentura, která má hlídat určitý prostor, musí dohlížet na ochranu osob i majetku v určeném prostoru. Bezpečnostní služby jsou v úzké spolupráci s policií, aby trestné činy neměly vzestupnou tendenci v naší republice. Policie ČR by však měla disponovat dostatečným personálem, prostředky a vybavením. V některých částech republiky jsou služby policie pro obce příliš nákladné, a proto si raději najímají služby bezpečnostních agentur.

 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...